Dana 30. i 31. siječnja 2019. godine u hotelu SL Industry uTrebinju, je održana prekogranična radionica na temu „Promocija i Marketing“, organizirana za sektor turizma u sklopu projekta „Bolji pristup rastu: klasteri i konkurentnost-umrežavanje u jadranskom regionu“- BACAR.
Radionicu je organiziralo Ministarstvo gospodarstva HNŽ (MPHNK) i Područna privredna Komora Trebinje (PPK Trebinje), a na radionici su aktivno sudjelovali predstavnici turizma iz BiH, Crne Gore i Hrvatske.
Cilj dvodnevne radionice je bio razviti zajednički, prekogranični brand za sektor turizma koji će stvoriti njihov dodatni identitet, dati im veću vrijednost. Radionicu je vodila Arijana Miličević, pomoćni ekspert za promociju i brandiranje.
U sklopu radionice održan je i II. Klaster Forum – uspostavljanje tri prekogranične mreže klastera i IV. redovni sastanak projektnih partnera u sklopu projekta BACAR.
Cilj prekograničnih klaster foruma je da se uspostave Mreže prekograničnih klastera za svaki sektor (sektor turizma, sektor kreativne industrije i sektor lokalne hrane) i da se otvoreno razgovara o prekograničnoj suradnji, kako bi se mogao napraviti i Akcijski plan prekogranične suradnje, a koji će biti dio Memoranduma o suradnji za gore navedene mreže.
Događaju je prisustovalo preko trideset sudionika, projektnih partnera i predstavnika turizma, što je medijski popraćeno od raznih televizijskih i radio kuća.
Dana 30. i 31. siječnja 2019. godine u hotelu SL Industry uTrebinju, je održana prekogranična radionica na temu „Promocija i Marketing“, organizirana za sektor turizma u sklopu projekta „Bolji pristup rastu: klasteri i konkurentnost-umrežavanje u jadranskom regionu“- BACAR.
Radionicu je organiziralo Ministarstvo gospodarstva HNŽ (MPHNK) i Područna privredna Komora Trebinje (PPK Trebinje), a na radionici su aktivno sudjelovali predstavnici turizma iz BiH, Crne Gore i Hrvatske.
Cilj dvodnevne radionice je bio razviti zajednički, prekogranični brand za sektor turizma koji će stvoriti njihov dodatni identitet, dati im veću vrijednost. Radionicu je vodila Arijana Miličević, pomoćni ekspert za promociju i brandiranje.
U sklopu radionice održan je i II. Klaster Forum – uspostavljanje tri prekogranične mreže klastera i IV. redovni sastanak projektnih partnera u sklopu projekta BACAR.
Cilj prekograničnih klaster foruma je da se uspostave Mreže prekograničnih klastera za svaki sektor (sektor turizma, sektor kreativne industrije i sektor lokalne hrane) i da se otvoreno razgovara o prekograničnoj suradnji, kako bi se mogao napraviti i Akcijski plan prekogranične suradnje, a koji će biti dio Memoranduma o suradnji za gore navedene mreže.
Događaju je prisustovalo preko trideset sudionika, projektnih partnera i predstavnika turizma, što je medijski popraćeno od raznih televizijskih i radio kuća.