Kabinet ministarstva

Kabinet Ministarstva je osnovna organizaciona jedinica koja obavlja upravne, stručne i administrativne poslove za potrebe Ministarstva vezane za normativne, upravno-pravne, kadrovske, finansijske, računovodstvene, informacione i opće zajedničke poslove vezane za realizaciju rada i aktivnosti Ministarstva.

Obavlja poslove u vezi sa osiguranjem pravovremene dostave materijala za Vladu i Skupštinu Kantona, protokolarne   poslove za ministra u vezi s realizacijom programa aktivnosti ministra, izrađuje izvještaje o ostvarivanju plana rada Ministarstva, utvrđuje strategiju korištenja resursa i informacionog sistema, prati korištenje resursa, prikuplja, obrađuje i distribuira podatke.

Odjel za pravne poslove vrši upravne i druge stručne poslove koji se odnose na:

-normativno pravne poslove, poslove upravnog rješavanja i upravne poslove, i to:

u saradnji sa drugim organizacionim jedinicama Ministarstva učestvuje u pripremi prednacrta, nacrta i prijedloga zakona, drugih propisa i općih akata iz nadležnosti Ministarstva, pripremu stručnih mišljenja o prednacrtima, nacrtima, prijedlozima zakona, vođenje upravnog postupka i rješavanje u prvostepenom postupku u oblastima iz nadležnosti Ministarstva u saradnji sa resornim organizacionim jedinicama Ministarstva, vođenje postupka dodjele koncesija iz nadležnosti Ministarstva u saradnji sa resornim organizacionim jedinicama Ministarstva, vodi evidenciju o izvršenim inspekcijskim pregledima iz djelokruga Ministarstva, provodi zakonom i ostalim podzakonskim aktima propisane poslove iz oblasti privatizacije, prati stanje u oblasti privatizacije, ostvaruje saradnju sa kantonalnom Agencijom za privatizaciju, pružanje pravne pomoći i davanje mišljenja i odgovora na upite organa, organizacija, udruženja i građana, ostvaruje saradnju s organima jedinica lokalne samouprave u vezi primjene zakona i drugih propisa, dostavlja podatke, odgovore i izjašnjenja po zahtjevu pravobranilaštva, tužilaštva i sudova, sarađuje sa drugim organizacionim jedinicama na pripremi odgovora na zastupnička pitanja, te odgovora na predstavke i pritužbe građana u odnosu na upravni postupak;

-kadrovske poslove, i to:

izrade opštih akata kojima se uređuje radnopravni status državnih službenika i namještenika u ministarstvu, izrade pojedinačnih akata koji se odnose na prava, obaveze, odgovornosti državnih službenika i namještenika iz radnih odnosa ili u vezi sa radnim odnosima, vode personalni poslovi i poslovi iz oblasti radnih odnosa, sarađuje sa Agencijom za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine i Odborom državne službe za žalbe Federacije Bosne i Hercegovine;

- upravni nadzor, i to:

upravno rješavanje po žalbama izjavljenim na prvostepena rješenja iz nadležnosti Ministarstva, pripreme i izrade prijedloga rješenja i zaključaka po ostalim pravnim lijekovima, pripreme odgovora na tužbe u pokrenutim upravnim sporovima protiv konačnih rješenja iz djelokruga Ministarstva, pripreme odgovora na zahtjeve za vanredno preispitivanje sudskih odluka, pripreme informacija, izjašnjenja i izvještaja koji su u vezi sa drugostepenim upravnim postupkom iz djelokruga Ministarstva;

i drugi poslovi iz djelokruga rada Ministarstva,

-studijsko analitičke i stručno-operativne poslove, i to:

provođenje politike i izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata u oblastima iz nadležnosti Ministarstva, pripremanje i preduzimanje određenih mjera, radnji i postupaka radi sprečavanja nastanka štetnih posljedica, odnosno otklanjanja štetnih posljedica u procesu provođenja politike i izvršavanje zakona u oblastima iz nadležnosti Ministarstva, izrada analiza, izvještaja i drugih stručnih i odgovarajućih dokumentacionih materijala o stanju u oblastima iz nadležnosti Ministarstva.

Odjel za ekonomsko-finansijske, opće i zajedničke poslove obavlja poslove koji se odnose na:

- ekonomsko-finansijske poslove, i to:

organizuje rad računovodstveno-finansijskog poslovanja u skladu sa zakonskim odredbama i posebnim uputstvima ovlaštenih organa, planira godišnja finansijska sredstva na nivou Ministarstva, te po potrebi predlaže i izrađuje preraspodjelu planova; izrađuje mjesečne izvještaje o  utrošenim sredstvima po svim pozicijama budžeta i mjestu nastajanja, izrađuje kvartalne i unutar kvartalnih, mjesečne finansijske planove u skladu sa odobrenim sredstvima za fiskalnu godinu, prati izvršenje finansijskog plana budžeta, te obavlja usklađivanja primljenih sredstava po grupama, podgrupama i odjeljcima računa kontnog  plana, vodi i iskazuje podatke o stanju i promjeni imovine, obaveza i izvora vlasništva, inicira pripreme i osigurava prijedloge za redovni godišnji popis materijalne imovine, izrađuje godišnje i polugodišnje finansijske izvještaje, prati zakonske propise iz područja finansijsko-računovodstvenog poslovanja; kontroliše naloge za subvencije te daje nalog za plaćanje istih,  gotovinske isplate, obavlja obračun i likvidira putne naloge za službena putovanja, obračunava plate i naknade zaposlenicima,organizuje način internog zaduživanja zaposlenika s materijalnom imovinom, obračunava ugovore o djelu i obavljaplaćanje obaveza po istoj osnovi,  prati namjensko trošenje budžetskih sredstava odobrenih Ministarstvu, obavlja stručne ekonomsko-finansijske poslove u upravnom postupku, postupku dodjele koncesija i drugim imovinsko-pravnim odnosima Ministarstva,  vodi evidenciju i kontroliše izvršenje finasijskih obaveza u ugovorima o koncesiji i dugim ugovornim odnosima Ministarstva u kojima postoje finansijske obaveze ugovornih strana, izrađuje programe i planove javnih nabavki, organizuje i provodi nabavku roba, radova i usluga u skladu sa zakonskim propisima; učestvuje u izradi finansijskih i drugih izvještaja, kontroliše tehničku i finansijsku obradu zahtjeva za dodjelu pomoći i subvencija iz nadležnosti Ministarstva;

- opće i zajedničke poslove, i to:

 poslove planiranja i razvoja informacionog sistema u Ministarstvu, analizira rezultate primjene računara i opreme instalisane u Ministarstvu, izrađuje plan i program informatičkog osposobljavanja službenika i namještenika Ministarstva, utvrđuje i ostvaruje potrebe povezivanja s drugim ministarstvima i organima uprave, održava WEB stranicu Ministarstva s uključenjem u Internet, izrađuje softwere-a za potrebe Ministarstva, obavlja poslove urudžbiranja, otpreme pošte i neposredne dostave pošte,  poslove službenih putovanja za potrebe Ministarstva, poslove ekonomata, obavlja poslove kopiranja i umnožavanja materijala, te tehničke i pomoćno tehničke poslove.

Kabinet ministarstva

Kabinet Ministarstva je osnovna organizaciona jedinica koja obavlja upravne, stručne i administrativne poslove za potrebe Ministarstva vezane za normativne, upravno-pravne, kadrovske, finansijske, računovodstvene, informacione i opće zajedničke poslove vezane za realizaciju rada i aktivnosti Ministarstva.

Obavlja poslove u vezi sa osiguranjem pravovremene dostave materijala za Vladu i Skupštinu Kantona, protokolarne   poslove za ministra u vezi s realizacijom programa aktivnosti ministra, izrađuje izvještaje o ostvarivanju plana rada Ministarstva, utvrđuje strategiju korištenja resursa i informacionog sistema, prati korištenje resursa, prikuplja, obrađuje i distribuira podatke.

Odjel za pravne poslove vrši upravne i druge stručne poslove koji se odnose na:

-normativno pravne poslove, poslove upravnog rješavanja i upravne poslove, i to:

u saradnji sa drugim organizacionim jedinicama Ministarstva učestvuje u pripremi prednacrta, nacrta i prijedloga zakona, drugih propisa i općih akata iz nadležnosti Ministarstva, pripremu stručnih mišljenja o prednacrtima, nacrtima, prijedlozima zakona, vođenje upravnog postupka i rješavanje u prvostepenom postupku u oblastima iz nadležnosti Ministarstva u saradnji sa resornim organizacionim jedinicama Ministarstva, vođenje postupka dodjele koncesija iz nadležnosti Ministarstva u saradnji sa resornim organizacionim jedinicama Ministarstva, vodi evidenciju o izvršenim inspekcijskim pregledima iz djelokruga Ministarstva, provodi zakonom i ostalim podzakonskim aktima propisane poslove iz oblasti privatizacije, prati stanje u oblasti privatizacije, ostvaruje saradnju sa kantonalnom Agencijom za privatizaciju, pružanje pravne pomoći i davanje mišljenja i odgovora na upite organa, organizacija, udruženja i građana, ostvaruje saradnju s organima jedinica lokalne samouprave u vezi primjene zakona i drugih propisa, dostavlja podatke, odgovore i izjašnjenja po zahtjevu pravobranilaštva, tužilaštva i sudova, sarađuje sa drugim organizacionim jedinicama na pripremi odgovora na zastupnička pitanja, te odgovora na predstavke i pritužbe građana u odnosu na upravni postupak;

-kadrovske poslove, i to:

izrade opštih akata kojima se uređuje radnopravni status državnih službenika i namještenika u ministarstvu, izrade pojedinačnih akata koji se odnose na prava, obaveze, odgovornosti državnih službenika i namještenika iz radnih odnosa ili u vezi sa radnim odnosima, vode personalni poslovi i poslovi iz oblasti radnih odnosa, sarađuje sa Agencijom za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine i Odborom državne službe za žalbe Federacije Bosne i Hercegovine;

- upravni nadzor, i to:

upravno rješavanje po žalbama izjavljenim na prvostepena rješenja iz nadležnosti Ministarstva, pripreme i izrade prijedloga rješenja i zaključaka po ostalim pravnim lijekovima, pripreme odgovora na tužbe u pokrenutim upravnim sporovima protiv konačnih rješenja iz djelokruga Ministarstva, pripreme odgovora na zahtjeve za vanredno preispitivanje sudskih odluka, pripreme informacija, izjašnjenja i izvještaja koji su u vezi sa drugostepenim upravnim postupkom iz djelokruga Ministarstva;

i drugi poslovi iz djelokruga rada Ministarstva,

-studijsko analitičke i stručno-operativne poslove, i to:

provođenje politike i izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata u oblastima iz nadležnosti Ministarstva, pripremanje i preduzimanje određenih mjera, radnji i postupaka radi sprečavanja nastanka štetnih posljedica, odnosno otklanjanja štetnih posljedica u procesu provođenja politike i izvršavanje zakona u oblastima iz nadležnosti Ministarstva, izrada analiza, izvještaja i drugih stručnih i odgovarajućih dokumentacionih materijala o stanju u oblastima iz nadležnosti Ministarstva.

Odjel za ekonomsko-finansijske, opće i zajedničke poslove obavlja poslove koji se odnose na:

- ekonomsko-finansijske poslove, i to:

organizuje rad računovodstveno-finansijskog poslovanja u skladu sa zakonskim odredbama i posebnim uputstvima ovlaštenih organa, planira godišnja finansijska sredstva na nivou Ministarstva, te po potrebi predlaže i izrađuje preraspodjelu planova; izrađuje mjesečne izvještaje o  utrošenim sredstvima po svim pozicijama budžeta i mjestu nastajanja, izrađuje kvartalne i unutar kvartalnih, mjesečne finansijske planove u skladu sa odobrenim sredstvima za fiskalnu godinu, prati izvršenje finansijskog plana budžeta, te obavlja usklađivanja primljenih sredstava po grupama, podgrupama i odjeljcima računa kontnog  plana, vodi i iskazuje podatke o stanju i promjeni imovine, obaveza i izvora vlasništva, inicira pripreme i osigurava prijedloge za redovni godišnji popis materijalne imovine, izrađuje godišnje i polugodišnje finansijske izvještaje, prati zakonske propise iz područja finansijsko-računovodstvenog poslovanja; kontroliše naloge za subvencije te daje nalog za plaćanje istih,  gotovinske isplate, obavlja obračun i likvidira putne naloge za službena putovanja, obračunava plate i naknade zaposlenicima,organizuje način internog zaduživanja zaposlenika s materijalnom imovinom, obračunava ugovore o djelu i obavljaplaćanje obaveza po istoj osnovi,  prati namjensko trošenje budžetskih sredstava odobrenih Ministarstvu, obavlja stručne ekonomsko-finansijske poslove u upravnom postupku, postupku dodjele koncesija i drugim imovinsko-pravnim odnosima Ministarstva,  vodi evidenciju i kontroliše izvršenje finasijskih obaveza u ugovorima o koncesiji i dugim ugovornim odnosima Ministarstva u kojima postoje finansijske obaveze ugovornih strana, izrađuje programe i planove javnih nabavki, organizuje i provodi nabavku roba, radova i usluga u skladu sa zakonskim propisima; učestvuje u izradi finansijskih i drugih izvještaja, kontroliše tehničku i finansijsku obradu zahtjeva za dodjelu pomoći i subvencija iz nadležnosti Ministarstva;

- opće i zajedničke poslove, i to:

 poslove planiranja i razvoja informacionog sistema u Ministarstvu, analizira rezultate primjene računara i opreme instalisane u Ministarstvu, izrađuje plan i program informatičkog osposobljavanja službenika i namještenika Ministarstva, utvrđuje i ostvaruje potrebe povezivanja s drugim ministarstvima i organima uprave, održava WEB stranicu Ministarstva s uključenjem u Internet, izrađuje softwere-a za potrebe Ministarstva, obavlja poslove urudžbiranja, otpreme pošte i neposredne dostave pošte,  poslove službenih putovanja za potrebe Ministarstva, poslove ekonomata, obavlja poslove kopiranja i umnožavanja materijala, te tehničke i pomoćno tehničke poslove.

INFO
Ministarstvo Privrede Hercegovačko-neretvanskog kantona vrši upravne i druge stručne poslove koji se odnose na industriju i rudarstvo, geološka istraživanja i eksploataciju mineralnih sirovina, korištenje prirodnih bogatstava, aktivnosti na provođenju postupaka dodijele koncesija iz oblasti rudarstva i izgradnje energetskih objekata organizaciju, unapređenje, izradu i praćenje provedbe istraživačkih projekata iz svoje mjerodavnosti, raspodjelu i distribuciju energenata…
Sva prava pridržana © 2024 | Ministarstvo privrede HNK-Ž